Als medewerker bij het Team Klantbeleving ben je het visitekaartje van ons bedrijf. Je richt je volledig op het ondersteunen van onze klanten. Je houd je bezig met het hoofdzakelijk schriftelijk beantwoorden van vragen van onze klanten. Deze zijn heel divers. Van een technisch probleem tot een vraag over een factuur of een verhuizing. Jij bent het aanspreekpunt voor klanten die er even niet uitkomen. Je kunt je goed inleven in de situatie van de klant en kunt ze helpen als geen ander. Hierbij schroom je niet om de telefoon te pakken en de klant te bellen wanneer je dat nodig acht.

Bij het Team Klantbeleving richten we ons primair op het oplossen van problemen van onze klanten. Daarbij gaat het zeker niet om het versturen van zoveel mogelijk standaard antwoorden, maar juist om het helpen van onze klanten zodat zij weer verder kunnen. Dat doen we vanuit een persoonlijke benadering waarbij we moeilijke dingen gemakkelijk en begrijpelijk maken. We spreken de taal van onze klant en zijn menselijk. Daar waar het kan proberen we de klantverwachting te overtreffen.

Uitgelichte vacatures

Bekijk alle vacatures

 Open sollicitatie

Naast de vacatures op onze website zijn er veel meer functies die worden bekleed binnen de organisatie. Denk jij van toegevoegde waarde te zijn a

Bekijk deze vacature

Infra System Engineer

We zijn op zoek naar een veelzijdige System Engineer die ons infrastructuur team komt versterken. Mijndomein is een van de grootste Nederlandse h

Bekijk deze vacature